silnik diesel

silnik dieselNOWY MASTER

maksymalne wymagania - diesel - Renault Master

maksymalne możliwości

Wykorzystaj całkowicie nowy silnik Blue dCi 2.0, dostępny w czterech wariantach mocy, aby zaspokoić potrzeby profesjonalnych klientów. To, co je łączy, to osiągi, dynamiczne przyspieszenie zapewniające przyjemność z jazdy, niski poziom emisji CO2 oraz wysoka efektywność.

-1,5 l/100 km

zużycie paliwapomiar w cylu WLTP marzec 2023 porównanie Nowe Renault Master L2H2 3,5T 2.0 dCi 130 z Renault Master 2.3 dCi 135 (faza 3). Badanie wewnętrzne Renault.

194 g/km

emisji CO2 WLTPnowe Renault Master L2H2 3,5T dCi 105

170 KM

moc maksymalna

porównaj osiągi

silniki spalinowe Blue dCi 105 Blue dCi 130 Blue dCi 150 Blue dCi 170
kategoria homologacji N1
Pojemność (cm3) / liczba cylindrów / zaworów / S&S 16/04/1998/tak
moc maksymalna w kW EWG (KM) przy obr./min 77 (105) przy 3 500 96 (130) przy 3 500 110 (150) przy 3 500 125 (170) przy 3 500
maksymalny moment obrotowy Nm EWG przy obr./min 330 przy 1 500 350 przy 1 500 360 przy 1 500 380 przy 1 500
norma emisji spalin  Euro 6 e oraz Euro 6 Vie
prędkość maksymalna (km/h) 150 162 170 177
protokół homologacji WLTP
emisje CO2 kombinowane WLTP min-maks g/km 194-228 196-236 196-237 196-237
zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP (l/100km)
min. maks. min. maks. min. maks. min. maks.
8,4 9,8 8,5 10,1 8,3 9,9 8,5 10,3
pojemność zbiornika 80 l
maksymalny zasięg w km

1038 1023
1023

1023