silnik DieslaRENAULT TRAFIC

Renault Trafic Van - Diesel

silniki Blue dCi

Wybierz silniki Diesla Blue dCi ze względu na ich wytrzymałość i niezawodność. Niezależnie od tego, czy chodzi o podróże miejskie, czy dłuższe odległości, silniki te oferują mniejsze zużycie paliwa i dłuższą żywotność:

  • Blue dCi 130: płynna jazda na co dzień dzięki momentowi obrotowemu 330 Nm i technologii Stop & Start.
  • Blue dCi 150: komfort i moc 350 Nm, dostępny z manualną lub automatyczną skrzynią biegów EAG9.
  • Blue dCi 170: dynamiczny, idealny do ciężkich ładunków i holowania, o mocy 170 KM i momencie obrotowym 380 Nm.

porównaj silniki Diesla

 

  Blue dCi 130 Blue dCi 150 Blue dCi 150 EAG9 Blue dCi 170 Blue dCi 170 EAG9
pojemność (cm3) / liczba cylindrów / zaworów 1997/4/16 1997/4/16 1997/4/16 1997/4/16 1997/4/16
moc maksymalna w kW EWG (KM) przy obr./min 

96 (130) przy 3500 110 (150) przy 3500 110 (150) przy 3500 125 (170) przy 3500 125 (120) przy 3500
maksymalny moment obrotowy Nm (KM) przy obr./min 330 przy 1500 350 przy 1500 350 przy 1500 380 przy 1500 380 przy 1500
paliwo i pojemność zbiornika (l) 80
norma emisji spalin Euro 6e
rodzaj skrzyni biegów manualna skrzynia biegów
manualna skrzynia biegów
automatyczna skrzynia biegów
manualna skrzynia biegów
automatyczna skrzynia biegów
liczba przełożeń 6 6 9 6 9
okres między przeglądami (1) 40 000 km/2 lata
prędkość maksymalna (km/h) 170 178 180 176 180
0 - 100 km/h (s) 13,6 13,8 11,6 12,1 10,6
protokół homologacji WLTP
zużycie w cyklu mieszanym (l/100 km) (min./maks.) 6,6 - 7,6 6,6 - 7,6 6,8 - 7,7 6,6 - 7,7 6,6 - 7,7

(1) operacje należy przeprowadzać po przejechaniu 40 000 km lub po 2 latach, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

(2) WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures): nowy protokół pozwala uzyskać wyniki o wiele bliższe wartościom uzyskiwanym podczas codziennych tras niż w przypadku protokołu NEDC.