silniki Blue dCi
Wybierz silniki Diesla Blue dCi ze względu na ich wytrzymałość i niezawodność. Niezależnie od tego, czy chodzi o podróże miejskie, czy dłuższe odległości, silniki te oferują mniejsze zużycie paliwa i dłuższą żywotność:
Blue dCi 130 | Blue dCi 150 | Blue dCi 150 EAG9 | Blue dCi 170 | Blue dCi 170 EAG9 | |
---|---|---|---|---|---|
pojemność (cm3) / liczba cylindrów / zaworów | 1997/4/16 | 1997/4/16 | 1997/4/16 | 1997/4/16 | 1997/4/16 |
moc maksymalna w kW EWG (KM) przy obr./min |
96 (130) przy 3500 | 110 (150) przy 3500 | 110 (150) przy 3500 | 125 (170) przy 3500 | 125 (120) przy 3500 |
maksymalny moment obrotowy Nm (KM) przy obr./min | 330 przy 1500 | 350 przy 1500 | 350 przy 1500 | 380 przy 1500 | 380 przy 1500 |
paliwo i pojemność zbiornika (l) | |||||
norma emisji spalin | |||||
rodzaj skrzyni biegów | manualna skrzynia biegów |
manualna skrzynia biegów |
automatyczna skrzynia biegów |
manualna skrzynia biegów |
automatyczna skrzynia biegów |
liczba przełożeń | |||||
okres między przeglądami (1) | |||||
osiągi | |||||
prędkość maksymalna (km/h) | 170 | 178 | 180 | 176 | 180 |
0 - 100 km/h (s) | 13,6 | 13,8 | 11,6 | 12,1 | 10,6 |
zużycie paliwa | |||||
protokół homologacji | |||||
zużycie w trybie mieszanym (l/100 km) (min./maks.) |
(1) operacje należy przeprowadzać po przejechaniu 40 000 km lub po 2 latach, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
(2) WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures): nowy protokół pozwala uzyskać wyniki o wiele bliższe wartościom uzyskiwanym podczas codziennych tras niż w przypadku protokołu NEDC.