Nowe Renault Master jest kulminacją kilkuletnich prac rozwojowych nad stworzeniem atrakcyjnego projektu aerodynamicznego i wydajnościowego. Zaprojektowany w tunelu aerodynamicznym i przemyślany całkowicie od nowa, rozpoczyna nową erę dla samochodów dostawczych.
Pochylenie przedniej szyby, wloty powietrza, kształt zewnętrznych lusterek i zwężający się tył: wszystkie kluczowe elementy projektu zostały dopracowane w celu zwiększenia wydajności aerodynamicznej pojazdu i zapewnienia znacznych oszczędności energii.
Zobacz, jak inżynierowie i projektanci mogą współpracować w cel u poprawy wydajności. Michael Gabriel i Louis Morasse opowiadająnam o nowym Renault Master E-Tech electric, zdecydowanie aerodynamicznym samochodzie dostawczym nowej generacji.
Dzięki zoptymalizowanej aerodynamice, nowe Renault Master oferuje znaczną oszczędność paliwa w przypadku silników Diesel’a (1,5 l/100 km w wersji z silnikiem dCi 2.0*) oraz zasięg do 460 km** w wersji E-Tech electric, dzięki zmniejszeniu zużycia energii o 27%.
*pomiar w cyklu WLTP marzec 2023 porównanie Nowe Renault Master L2H2 3,5T dCi 130 z Renault Master Blue dCi 135. badanie wewnętrzne Renault.
**pomiar w cyklu WLTP porównanie Nowe Renault Master L2H2 E-Tech 87 kWh z Renault Master E-Tech 52 kWh. badanie wewnętrzne Renault.
do 460 km zasięgu*
Dzięki zerowej emisji CO2, wersje E-Tech electric będą towarzyszyć Ci w codziennym użytkowaniu w mieście i zagwarantują dostęp do stref o niskiej emisji spalin.
w wersji L2H2 4t zgodnie z protokołem WLTP
szybkie ładowanie DC, maksymalnie 130 kW
Odzyskaj pełen zasięg w ciągu 1 godziny i 10 minut na stacji szybkiego ładowania DC dla akumulatora o pojemności 87 kWh.
hamowanie dynamiczne
Ten nowy kompaktowy system zapewnia taką samą skuteczność hamowania, niezależnie od masy ładunku, skrócony o połowę został także czas reakcji systemu podczas hamowania awaryjnego. Każde spowolnienie pomaga także odzyskać energię i poprawić ogólny zasięg pojazdu.
moc dostosowana do potrzeb
Wybierz całkowicie nowy silnik Blue dCi 2.0 w dostępny czterech wariantach mocy, aby zaspokoić każde potrzeby.
nowa hydrauliczna automatyczna skrzynia biegów EAG9*
Aby zapewnić komfortową jazdę, nowa automatyczna 9-biegowa skrzynia dostępna w wersjach 150 KM i 170 KM oferuje najlepszy możliwy moment obrotowy w każdej sytuacji.
*dostępna w późniejszym terminie.
hamowanie dynamiczne
Nowy hydrauliczny dynamiczny układ hamulcowy zapewnia taką samą skuteczność hamowania niezależnie od przewożonego ładunku, skrócony o połowę został także czas reakcji systemu podczas hamowania awaryjnego (jeśli jest uruchamiany przez system wspomagania prowadzenia).