Renault Master
1 625 1 625 kg
ładowność użytkowa
1 312 1 312 mm
otwór boczny
038
fabrycznych wersji nadwozia
02 napędy
elektryczny i diesel
Renault Master zwiastuje nową erę: jego opływowe kształty zaprojektowane w tunelu aerodynamicznym są znakiem rozpoznawczym projektu napędzanego wydajnością. W połączeniu z nowym efektywnym układem hamulcowym, jego osiągi mogą pochwalić się zmniejszeniem zużycia paliwa o 1,5 litra (w wersji 2.0 dCi*) i o 21% mniejszym zużyciem energii w 100% elektrycznej wersji E-Tech, osiągając 410 km zasięgu**. Kabina zwrócona w stronę kierowcy zapewnia łatwy dostęp do elementów sterujących i 10-calowego ekranu z openR link i wbudowanymi usługami Google***.
* zgodnie z protokołem WLTP
** pomiar w cyklu WLTP porównując Renault Master L2H2 E-Tech 87 kW z Renault Master E Tech Electric 52 kW. Badania wewnętrzne Renault.
*** Google, Android Auto, Google Maps, Waze i inne marki są zastrzeżonymi markami Google LLC.
*pomiar w cyklu WLTP porównując Renault Master L2H2 E-Tech 87 kW z Renault Master E Tech Electric 52 kW. Badania wewnętrzne Renault
design stworzony z myślą o wydajności
Każdy szczegół nadwozia samochodu dostawczego Renault Master został poddany wymagającym badaniom w tunelu aerodynamicznym, aby poprawić zarządzanie przepływem powietrza i uczynić każdy element bardziej aerodynamicznym.
105 kWh
automatyczna przekładnia redukcyjna
0 g
-
*w wersji L2H2 E-Tech 100% electric 87 kWh
Deska rozdzielcza skierowana w stronę kierowcy zapewnia łatwy dostęp do elementów sterujących, wygodne indywidualne fotele, mobilne biuro z półką na laptop* i 135 litrów przestrzeni do przechowywania. Odkryj najwyższy poziom komfortu zaprojektowany, aby ułatwić Ci podróże i codzienne obowiązki zawodowe.
*w opcji
duży ekran 10"
ponad 50 dostępnych aplikacji
zaprojektowany do profesjonalnego użytku
Dzięki My Renault i zdalnym usługom, smartfon i samochód dostawczy pozostają w stałym kontakcie, umożliwiając wzajemną interakcję: pozostały zasięg, pobliskie punkty ładowania, planowanie podróży i wiele więcej. My Renault stale się rozwija, aby ułatwić codzienne obowiązki.
system wspomagania parkowania i kamera cofania
bezpieczeństwo pieszych
wykrywanie rowerzystów w martwym polu na drogach i w obszarach miejskich
oraz 17 innych zaawansowanych systemów wspomagania prowadzenia z human first program