Zarządzaj flotą pojazdów online!
Fleetbox to prosta i przyjazna w obsłudze platforma, umożliwiająca zdalną
komunikację pomiędzy autoryzowanym serwisem Renault, a firmą posiadającą flotę pojazdów.
Fleetbox służy do:
krótszy czas przygotowania dokumentacji
automatyczna akceptacja online (wystarczą 3 minuty!)
elektroniczne potwierdzenie zamówienia tuż po jego skompletowaniu
stały dostęp do warunków handlowych ustalonych z Dealerem
aktualizowane na bieżąco ceny, pobierane z bazy importera
nieprzerwane monitorowanie współpracy
automatyczny proces przesyłania faktur, od razu po zamknięciu zlecenia
redukcja spornych faktur i zleceń (dokument uwzględnia wyłącznie zaakceptowane pozycje)
przesyłanie faktur bezpośrednio do systemu księgowego
możliwość otrzymania faktury zbiorczej
3. Zarządzać fakturami z Fleetbox
pochodzą z dwóch źródeł i dotyczą podmiotów, pomiędzy którymi zachodzi komunikacja.
Informacje na temat zarządzającego flotą:
· Baza pojazdów
· Historia serwisowania pojazdów i zleceń
· Struktura kodów operacji klienta
· Obowiązujące warunki handlowe
· Algorytm kontroli zleceń
Informacje na temat Dealera:
· Wirtualny, aktualizowany na bieżąco cennik części zamiennych
· Normatywy czasu pracy
· Warunki handlowe
· Interwały serwisowe
STAŁY DOSTĘP DO STATUSU, FAKTUR I KOSZTORYSÓW
REDUKCJA KOSZTÓW ADMINISTRACYJNYCH
OSZCZĘDNOŚĆ CZASU – BO WIĘKSZA AUTOMATYZACJA TO MNIEJ WIZYT W SALONIE
Ale to nie wszystko!
Obsługa panelu klienta na platformie Fleetbox jest wyjątkowo intuicyjna.
Jeśli jednak na etapie akceptacji kosztorysu pojawi się potrzeba uzyskania
dodatkowych informacji, można skontaktować się z serwisem poprzez chat, zadać pytanie, poprosić o dokumentację zdjęciową lub inny załącznik.