elektryczne samochody dostawcze jutra
Renault - Witamy nowe pojazdy dostawcze

Renault odkrywa na nowo miejski samochód dostawczy

nasze rozwiązania są kompaktowe, zwinne i przestronne dzięki nowej, w 100% elektrycznej platformie, wyprodukowanej w Europie

nasze elektryczne samochody dostawcze jutra , hiperpołączone i skalowalne, zostały zaprojektowane wokół oprogramowania dzięki architekturze SDV „Software Defined Vehicle”

SDV: Software Defined Vehicle*

łączność i inteligencja

System operacyjny połączony z chmurą** monitoruje i analizuje dane, aby udoskonalać pojazdy przez cały okres eksploatacji i wzbogacać je o nowe funkcje i usługi.

predykcyjne serwisowanie

Dzięki możliwościom obliczeniowym architektury SDV* możliwe jest monitorowanie zużycia niektórych części w czasie rzeczywistym. Zdalna diagnostyka pozwala na przewidywanie potrzeb serwisowych i wprowadzanie korekt w celu optymalizacji kosztów i dostępności pojazdu.

przyszłe elektryczne pojazdy dostawcze Renault - technologia SDV
przyszłe, elektryczne pojazdy dostawcze Renault - technologia SDV
przyszłe, elektryczne pojazdy dostawcze Renault - technologia SDV

*pojazd zaprojektowany wokół oprogramowania

**chmura obliczeniowa

uproszczona jazda

Renault - samochody dostawcze jutra - silniki nowej generacji

silniki nowej generacji

Zaprojektowane na tej samej platformie, nowe Renault Trafic i Estafette wyposażone w silniki nowej generacji, są bardziej wydajne w użytkowaniu. Dostępne są dwa rodzaje akumulatorów: pierwszy — o zasięgu 450 km — przeznaczony jest dla kierowców pokonujących duże odległości, drugi zaś dla profesjonalistów pracujących głównie w obszarach miejskich.
Renault - samochody dostawcze jutra - szybkie ładowanie

szybkie ładowanie

Nowa technologia 800V jest pierwszą tego typu technologią w pojeździe dostawczym w Europie. Umożliwia szybsze ładowanie, co upraszcza codzienne obowiązki: akumulator można naładować od 15 do 80% w około 20 minut**
Renault - przyszłe pojazdy dostawcze - zwinne i kompaktowe

zwinne i kompaktowe

Uproszczone manewrowanie i parkowanie oszczędza czas profesjonalistów. Dzięki nowej, w 100% elektrycznej platformie, nowe Renault Trafic E-Tech electric oferuje średnicę zawracania 10,3 m, identyczną jak w Renault Clio.

**nowe Renault Trafic Van E-Tech electric w trakcie certyfikacji WLTP

**na stacji szybkiego ładowania prądem stałym

odkryj nasze samochody dostawcze jutra

Nowe Renault Trafic Van E-Tech electric

Nowe Renault Trafic Van E-Tech electric

Dzięki wymiarom zoptymalizowanym pod kątem dostępu do wszystkich typów miejsc parkingowych, nowe Renault Trafic Van jes zaprojektowany dla użytku miejskiego. Przestrzeń wewnętrzna oferuje objętość ładunkową 5,1 m³ w wersji L1 oraz 5,8 m³ w wersji L2.
wysokość 
0,0 m
zasięg do 
0 km
nazwa będąca synonimem sukcesu
Od premiery w 1980 roku, nowe Renault Trafic Van wyznacza standardy na rynku lekkich pojazdów dostawczych. Bazując na tym dziedzictwie, czwarta generacja, w 100% elektryczna, stanowi rewolucję technologiczną. Jego użyteczna objętość została zoptymalizowana w stosunku do gabarytów. Nowoczesny wygląd pojazdu podkreślają zaawansowane technologicznie światła oraz deska rozdzielcza z dwoma ekranami o przekątnej 10'' i 12''.
optymalne proporcje
charakterystyczny układ tylnych świateł 3D
punkt odniesienia dla swojego segmentu
kokpit pełen nowych technologii
trzyczęściowa przednia szyba zapewniająca maksymalną widoczność
nazwa będąca synonimem sukcesu
Od premiery w 1980 roku, nowe Renault Trafic Van wyznacza standardy na rynku lekkich pojazdów dostawczych. Bazując na tym dziedzictwie, czwarta generacja, w 100% elektryczna, stanowi rewolucję technologiczną. Jego użyteczna objętość została zoptymalizowana w stosunku do gabarytów. Nowoczesny wygląd pojazdu podkreślają zaawansowane technologicznie światła oraz deska rozdzielcza z dwoma ekranami o przekątnej 10'' i 12''.
Renault Trafic E-Tech electric - optymalne proporcje
optymalne proporcje
Renault Estafette‎ E‑Tech electric

Renault Estafette‎ E‑Tech electric

Ergonomiczne i łatwe w obsłudze, Renault Estafette w pełni dopasuje się do środowiska miejskiego. Przesuwne drzwi boczne i pionowa kurtyna tylna ułatwiają załadunek. Jego wysokość pozwala stać w pozycji wyprostowanej kierowcy o wzroście 1,90 m.
wysokość 
0,0 m
długość 
0,00 m
legendarne
Po raz pierwszy zaprezentowane w latach 60., Renault Estafette powraca w wielkim stylu z silnikami elektrycznymi, aby po raz kolejny rewolucjonizować świat pojazdów dostawczych w wersji miejskiej i zaawansowanej technologicznie. Jego rozmiar ułatwia manewrowanie w mieście. Po naciśnięciu jednego przycisku, wewnętrzne drzwi przestrzeni ładunkowej otwierają się automatycznie i włączają się światła awaryjne.
rozmiar dostosowany do środowiska miejskiego
zasłona otwierana jednym gestem i jedną ręką
kultowa nazwa
podniesiony fotel kierowcy z panoramicznym widokiem
szybki i bezpieczny dostęp do przestrzeni ładunkowej
składane siedzisko nadające się do okazjonalnego użytku
przycisk automatycznego otwierania wewnętrznych drzwi oddzielających
legendarne
Po raz pierwszy zaprezentowane w latach 60., Renault Estafette powraca w wielkim stylu z silnikami elektrycznymi, aby po raz kolejny rewolucjonizować świat pojazdów dostawczych w wersji miejskiej i zaawansowanej technologicznie. Jego rozmiar ułatwia manewrowanie w mieście. Po naciśnięciu jednego przycisku, wewnętrzne drzwi przestrzeni ładunkowej otwierają się automatycznie i włączają się światła awaryjne.
Renault Estafette E-Tech electric - rozmiar dostosowany do środowiska miejskiego
rozmiar dostosowany do środowiska miejskiego
wiele możliwości

wiele możliwości

Aby sprostać różnorodnym potrzebom, nowe Renault Trafic jest dostępne w trzech wersjach: podwozie z kabiną, kontener i wywrotka. Bardzo praktyczna możliwość adaptacji, która pozwala na przekształcenie podwozia zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
maksymalna waga ładunku 
0,0 t
maksymalna objętość skrzyni 
0
wszechstronność dopasowana do Twoich potrzeb
Nowe Renault Trafic stworzony z myślą o potrzebach klientów biznesowych. Dzięki szerokiej gamie fabrycznie przygotowanych zabudów oraz sieci warsztatów Renault Pro+ z certyfikacją, może być dostosowany do każdego rodzaju działalności.
pełna oferta zabudów
konstrukcja zaprojektowana tak, aby stworzyć pojazd na wymiar
solidna deska rozdzielcza
ekrany 10'' i 12'' skierowane w stronę kierowcy
wszechstronność dopasowana do Twoich potrzeb
Nowe Renault Trafic stworzony z myślą o potrzebach klientów biznesowych. Dzięki szerokiej gamie fabrycznie przygotowanych zabudów oraz sieci warsztatów Renault Pro+ z certyfikacją, może być dostosowany do każdego rodzaju działalności.
Renault Goelette E-Tech electric - pełna oferta transformacji
pełna oferta zabudów