elektryczne samochody dostawcze jutra
Renault - Witamy nowe pojazdy dostawcze

Renault odkrywa na nowo miejski samochód dostawczy

nasze rozwiązania są kompaktowe, zwinne i przestronne dzięki nowej, w 100% elektrycznej platformie, wyprodukowanej w Europie

nasze elektryczne samochody dostawcze jutra , hiperpołączone i skalowalne, zostały zaprojektowane wokół oprogramowania dzięki architekturze SDV „Software Defined Vehicle”

SDV: Software Defined Vehicle*

łączność i inteligencja

System operacyjny połączony z chmurą** monitoruje i analizuje dane, aby udoskonalać pojazdy przez cały okres eksploatacji i wzbogacać je o nowe funkcje i usługi.

konserwacja predykcyjna

Dzięki możliwościom obliczeniowym architektury SDV* możliwe jest monitorowanie zużycia niektórych części w czasie rzeczywistym. Zdalna diagnostyka pozwala na przewidywanie potrzeb serwisowych i wprowadzanie korekt w celu optymalizacji kosztów i dostępności pojazdu.

przyszłe elektryczne pojazdy dostawcze Renault - technologia SDV
przyszłe, elektryczne pojazdy dostawcze Renault - technologia SDV
przyszłe, elektryczne pojazdy dostawcze Renault - technologia SDV

*pojazd zaprojektowany wokół oprogramowania

**chmura obliczeniowa

uproszczona jazda

Renault - samochody dostawcze jutra - silniki nowej generacji

silniki nowej generacji

Nowe Renault Trafic, Goelette i Estafette E-Tech electric, wyposażone w silniki nowej generacji, są bardziej wydajne w użytkowaniu. Dostępne są dwa rodzaje akumulatorów: pierwszy — o zasięgu 450 km — przeznaczony jest dla kierowców pokonujących duże odległości, drugi zaś dla profesjonalistów pracujących głównie w obszarach miejskich.
Renault - samochody dostawcze jutra - szybkie ładowanie

szybkie ładowanie

Nowa technologia 800 V jest pierwszą tego typu technologią w pojeździe dostawczym w Europie. Umożliwia szybsze ładowanie, co upraszcza codzienne obowiązki: akumulator można naładować od 15 do 80% w mniej niż 20 minut**.
Renault - przyszłe pojazdy dostawcze - zwinne i kompaktowe

zwinne i kompaktowe

Uproszczone manewrowanie i parkowanie oszczędza czas profesjonalistów. Dzięki nowej, w 100% elektrycznej platformie, nowe Renault Trafic i Goelette E-Tech electric oferują średnicę zawracania 10,3 m, identyczną jak w Renault Clio.

*w trakcie homologacji WLTP na nowe Renault Trafic E-Tech electric

**na stacji szybkiego ładowania prądem stałym

odkryj nasze samochody dostawcze jutra

Nowe Renault Trafic E‑Tech electric
Nowe Renault Trafic E‑Tech electric
Dzięki wymiarom zoptymalizowanym pod kątem dostępu do wszystkich typów miejsc parkingowych, nowe Renault Trafic jest przeznaczone do użytku miejskiego. Przestrzeń wewnętrzna oferuje objętość ładunkową 5,1 m³ w wersji L1 oraz 5,8 m³ w wersji L2.
wysokość 
0,0 m
zasięg do 
0 km
nazwa będąca synonimem sukcesu
Wprowadzone na rynek w 1980 roku, Renault Trafic stało się punktem odniesienia na rynku lekkich pojazdów dostawczych. Bazując na tym dziedzictwie, czwarta generacja, w 100% elektryczna, stanowi rewolucję technologiczną. Jego użyteczna objętość została zoptymalizowana w stosunku do gabarytów. Nowoczesny wygląd pojazdu podkreślają zaawansowane technologicznie światła oraz deska rozdzielcza z dwoma ekranami o przekątnej 10'' i 12''.
optymalne proporcje
charakterystyczny układ tylnych świateł 3D
punkt odniesienia dla lekkich samochodów dostawczych
technologiczna deska rozdzielcza
trzyczęściowa przednia szyba zapewniająca maksymalną widoczność
nazwa będąca synonimem sukcesu
Wprowadzone na rynek w 1980 roku, Renault Trafic stało się punktem odniesienia na rynku lekkich pojazdów dostawczych. Bazując na tym dziedzictwie, czwarta generacja, w 100% elektryczna, stanowi rewolucję technologiczną. Jego użyteczna objętość została zoptymalizowana w stosunku do gabarytów. Nowoczesny wygląd pojazdu podkreślają zaawansowane technologicznie światła oraz deska rozdzielcza z dwoma ekranami o przekątnej 10'' i 12''.
Renault Trafic E-Tech electric - optymalne proporcje
optymalne proporcje
Renault Estafette‎ E‑Tech electric
Renault Estafette‎ E‑Tech electric
Ergonomiczne i łatwe w obsłudze, Renault Estafette w pełni dopasuje się do środowiska miejskiego. Przesuwne drzwi boczne i pionowa kurtyna tylna ułatwiają załadunek. Jego wysokość pozwala stać w pozycji wyprostowanej kierowcy o wzroście 1,90 m.
wysokość 
0,0 m
długość 
0,00 m
legendarne
Po raz pierwszy zaprezentowane w latach 60., Renault Estafette powraca w wielkim stylu z silnikami elektrycznymi, aby po raz kolejny rewolucjonizować świat pojazdów dostawczych w wersji miejskiej i zaawansowanej technologicznie. Jego rozmiar ułatwia manewrowanie w mieście. Po naciśnięciu jednego przycisku, wewnętrzne drzwi przestrzeni ładunkowej otwierają się automatycznie i włączają się światła awaryjne.
rozmiar dostosowany do środowiska miejskiego
zasłona otwierana jednym gestem i jedną ręką
kultowa nazwa
podniesiony fotel kierowcy z panoramicznym widokiem
szybki i bezpieczny dostęp do przestrzeni ładunkowej
składane siedzisko nadające się do okazjonalnego użytku
przycisk automatycznego otwierania wewnętrznych drzwi oddzielających
legendarne
Po raz pierwszy zaprezentowane w latach 60., Renault Estafette powraca w wielkim stylu z silnikami elektrycznymi, aby po raz kolejny rewolucjonizować świat pojazdów dostawczych w wersji miejskiej i zaawansowanej technologicznie. Jego rozmiar ułatwia manewrowanie w mieście. Po naciśnięciu jednego przycisku, wewnętrzne drzwi przestrzeni ładunkowej otwierają się automatycznie i włączają się światła awaryjne.
Renault Estafette E-Tech electric - rozmiar dostosowany do środowiska miejskiego
rozmiar dostosowany do środowiska miejskiego
Renault Goelette E‑Tech electric
Renault Goelette E‑Tech electric
Aby sprostać różnorodnym potrzebom, Renault Goelette jest dostępne w trzech wersjach: podwozie z kabiną, duża pojemność i wywrotka. Bardzo praktyczna możliwość adaptacji, która pozwala na przekształcenie podwozia zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
maksymalna waga ładunku 
0,0 t
maksymalna objętość skrzyni 
0
wszechstronność od 1956 r.
Renault Goelette było solidne, modułowe, trwałe — i takie pozostanie. Zmodernizowane o silnik elektryczny, Renault Goelette to nowa wersja podwozia z kabiną Renault Trafic odpowiadająca szczególnym potrzebom profesjonalistów. Dzięki ofercie fabrycznych modyfikacji i sieci producentów nadwozi z certyfikatem Renault Pro+, dostosowuje się do wszelkich zastosowań.
pełna oferta transformacji
konstrukcja zaprojektowana tak, aby stworzyć pojazd na wymiar
charakterystyczne logo
solidna deska rozdzielcza
ekrany 10'' i 12'' skierowane w stronę kierowcy
wszechstronność od 1956 r.
Renault Goelette było solidne, modułowe, trwałe — i takie pozostanie. Zmodernizowane o silnik elektryczny, Renault Goelette to nowa wersja podwozia z kabiną Renault Trafic odpowiadająca szczególnym potrzebom profesjonalistów. Dzięki ofercie fabrycznych modyfikacji i sieci producentów nadwozi z certyfikatem Renault Pro+, dostosowuje się do wszelkich zastosowań.
Renault Goelette E-Tech electric - pełna oferta transformacji
pełna oferta transformacji

poznaj również

geneza nazw

przyszłe, elektryczne pojazdy dostawcze Renault - geneza nazw

Renault Estafette Concept

przyszłe, elektryczne pojazdy dostawcze Renault - Estafette Concept